CYLINDER KOMUTU

Komutun uygulanması:

Bu komutun kullanım şekli diğer BOX ve SPHERE komutu ile aynıdır.

  • İlgili komuta tıklıyoruz.
  • Ekranda uygun bulduğumuz bir yere tıklayarak parmağımızı kaldırmadan fareyi hareket ettiriyoruz.
  • Uygun bulduğumuz bir yerde parmağımızı kaldırıyoruz.
  • Fareyi yukarı (+) veya aşağı (-) yönde hareket ettirerek CLINDER nesnesine 3. boyutu kazandırıyoruz ve uygun gördüğümüz yerde tıklayarak işlem basamaklarını bitirmiş oluyoruz.
  • Ardından boş bir alanda sağ tık yaparak komuttan çıkıyoruz.

Posted in 3ds MAX, Create, Geometry, Standard Primitives.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir