SPHERE KOMUTU – 2

Sphere Komutunun Kullanımı:

Bu komutu iki yöntem ile uygulayabiliyoruz:
-Edge (Sanal bir çerçeve içerisine çizerek)
-Center (Merkezden uzaklaşarak büyüme)

Komutunun diğer uygulama şekli :

1- Komuta tıklıyoruz.
2- ‘’Keyboard Entry’’ menüsünü genişletiyoruz.
3- Ardından nesnenin oluşmasını istediğimiz X,Y,Z koordinatlarını giriyoruz
(Nesnenin alt uç noktasını baz alır)
4- Ardında nesnenin Radius (yarı çap) değerini giriyoruz.
5- Son olarak Create butonuna tıklıyoruz.
6- Sağ tuş ile komuttan çıkmayı unutmuyoruz…

Dokümanı indir: https://drive.google.com/file/d/0B_OFZp0rlrhLTDIwNG1yTzBZVms/view?usp=sharing

Posted in 3ds MAX, Create, Geometry, Standard Primitives.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir