BOX KOMUTU – 3

Komutun Kullanımı:

  1. 1- BOX komutuna tıklıyoruz.
  2. ‘’CUBE’’ seçeneğini tıklıyoruz.
  3. Bu seçenekte de ‘’Yöntem 1’’ ve ‘’Yöntem 2’’ de ki uygulamalar aynen geçerlidir.

Tek fark bize BOX nesnesini tüm köşeleri merkeze eşit olan bir küp olarak çizdirmesidir. Yani Box nesnesinin tüm ölçüleri birbirine eşit olacaktır.

Küpün tanımı: Tüm yüzleri kare olan dik prizmaya küp denir, 2. bir tanım olarak; yüzleri birbirine eş karelerden oluşan altı yüzlü cisim.

Dokümanı İndir: https://drive.google.com/file/d/0B_OFZp0rlrhLaGRINnZpLTFoQ1E/view?usp=sharing

Posted in 3ds MAX, Create, Geometry, Standard Primitives.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir