BOX KOMUTU – 1

Komutun Uygulanması:

  1. İlgili komuta tıklıyoruz.
  2. Ekranda uygun bulduğumuz bir yere tıklayarak parmağımızı kaldırmadan fareyi hareket ettiriyoruz.
  3. Uygun bulduğumuz bir yerde parmağımızı kaldırıyoruz.
  4. Fareyi yukarı (+) veya aşağı (-) yönde hareket ettirerek BOX nesnesine 3. boyutu kazandırıyoruz ve uygun gördüğümüz yerde tıklayarak işlem basamaklarını bitirmiş oluyoruz.
  5. Ardından boş bir alanda sağ tık yaparak komuttan çıkıyoruz.
  6. Dokümanı İndir: https://drive.google.com/file/d/0B_OFZp0rlrhLZUhoNS1OY0NWNE0/view?usp=sharing

Posted in 3ds MAX, Create, Geometry, Standard Primitives.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir